TOKİ İçin İhbar Hattı Kuruldu


HANÇER “TOKİ mağduriyetleri ölümlere yol açmaya başladı. Çok fazla mağdur var. Bu yüzden ihbar hattı kurduk” dedi.

Samsun’da meydana gelen üzücü sel baskını üzerine tekrar gündeme gelen Toplu Konut İdaresi (TOKİ) ile ilgili açıklama yapan Tüketici Hakları Merkezi Genel Başkanı Av. Faruk HANÇER “TOKİ mağduriyetleri ölümlere yol açmaya başladı. Çok fazla mağdur var. Bu yüzden ihbar hattı kurduk” dedi.

Büyük umutlarla düzenli yaşam alanları üretmek için kurulan ve toplu konut üreten Toplu Konut İdaresinin neden olduğu mağduriyetler ölümlere yol açmaya başladı. Kamuoyunda paylaşılmamasına özen gösterilen TOKİ sorunlarının sürekli üzeri örtülmekte, mağdurlar seslerini duyuramamaktadır. Hatta sonuç alamayan tüketiciler yılgınlık göstererek şikâyetlerini iletmemektedirler.

Bu kuruma dikkat çekmenin zamanı çoktan gelmiş ve geçmektedir. Tüketici Hakları Merkezi TÜ-MER, hak arama mücadelesinin bir süreci olarak Türkiye genelinde bir çalışma başlatarak tüm mağduriyetleri bir çatı altında toplamaya karar vermiştir. Gelen TOKİ şikâyetlerini sistemli ve yoğunluğunu ölçer bir hale getirmek adına ayrı bir şikâyet hattı kurmuştur.

TOKİ’ den mağdur olan tüketicilerimizin şikâyetlerini  tokisikayet@tuketicimerkezi.org adresimize iletmelerini istiyoruz. Akabinde bu şikâyetler toplu olarak değerlendirilerek ilgili kurumlar ve kamuoyuyla paylaşılacak ve mağdur olanların hak arama süreçleri konusunda gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

Reklamlar

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s